Och så kom hösten

Kategori: Adina antecknar


I torsdags mötte Anna upp mig efter jobbet. Vi mjukstartade med lite fika och småprat och begav
oss därefter mot en av mina absoluta favoritplatser, vilket råkar vara skogen i vårat bostadsområde. 

Anna berättade att hon sedan länge haft höstcravings, och mina kom så fort värmeböljan försvann.
Dagen till ära hade vi hade dragit på oss våra höstigaste koftor (givetvis i grön kulör).

Finns det något finare en hösten ens? Min absoluta favoritårstid! Jag ser verkligen
fram emot att uppleva den fullt ut i år, nu när jag inte har någon skola att återvända till. 

Innan vi begav oss in i skogen satte vi oss på en fager bänk och såg oss mätta på den
underbara utsikten. Där på bänken hade vi också ett bra samtal om livet och framtiden och så. 

Den här kvinnan alltså, vilken klok och underbar person hon är. Mums.

Jag njöt av naturen, tydligen så mycket att det behövdes en vilopaus bland stenar, kottar och barr.

...Som gärna ville följa med mig hem.

Hejsan lille insekt. 

En riktigt bra dag med en riktikt bra person helt enkelt. 5 av 5 toasters!
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: