Frid(es)

Kategori: Allmänt

min syster och hennes man har ett hus bara nått stenkast bort från vårt, ett gammalt soldattorp vid namn Frides. Från onsdag till imorgon har jag fått övernattat där. Mysigt hus, en katt och tystnad (förutom morgonpasset på p3 på hög volym då och då), allt en kan önska.


Dock har jag haft panikmycket plugg. Egentlige är det inte så mycket som måste göras just nu, men jag vill ligga ett steg före. Det nya sättet att arbeta på inom kemi, fysik och matte som skolan har infört fungerar verkligen inte och de vägrar lyssna på oss. Ångestframkallande.

vackra saker i varje rum!


Mycket motljus, jag vet. De har byggt ut för att kunna bo där permanent och de nya delarna saknar taklampor. Detta är en del av diskbänken i det nya köket, med ett fönster strategiskt placerat för att en ska kunna njuta av den otroliga utsikten när en fixar i köket.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: