Ett annat nu

Kategori: Anna antecknar

Om jag fick önska skulle jag spendera dagarna i ett spännande nytt land. Jag skulle utforska nya caféer och kolla i roliga unika butiker. 
Jag skulle ligga på en strand och beundra horisonten. Jag skulle ta med mej mina vänner ut och dansa. Vi skulle kasta glitter och dricka rosa drinkar. Jag skulle hångla med en främling bara för att.
Jag skulle göra något stort, uppleva något nytt, göra någonting jag inte riktigt vågar. Jag skulle tända en gnista och skapa en glöd som håller mej varm. Jag skulle skita i ansvar och förväntningar, jag skulle lita på mej själv och gå efter hur jag känner. Jag skulle göra allt det här och lite till, kanske kan jag då kolla tillbaka på livet och tänka: "det här var allt annat än grått!".


Kommentarer


Kommentera inlägget här: