Förstår att det är svårt att bryta upp och hugga av

Kategori: Adina antecknar

Idag är en lugn och pirrig dag. Vaknade vid tolv efter en elva timmar lång sömn, sjukt ju. Jag sitter framför datorn med kanonbra musik och ska precis till och måla naglarna mintgröna. Om tre timmar ska jag gå backen upp till det gula huset för att ha introduktionsdag på mitt nya helgjobb. Jag vet att det är väldigt lite arbete i månaden och att jag kommer behöva ett till jobb snart nog, men jag älskar det här företaget och därför spelar det ingen roll hur mycket eller lite jag får jobba, det är glädje nog att få tjäna lite pengar på att göra något man verkligen vill göra. Ah, spännande! Men nu ska jag ta fram nagellacket, vi hörs. 

Tipstips: bandet År&Dar - hittade dem nyss på Spotify och har bara hört en låt so far men de känns som perfekt höstmusik. 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: