But if you are so smart, tell me, why are you so afraid?

Kategori: Anna antecknar

Vi hade nationella i matte idag. 
Jag tror att jag blir mer stressad av prov än vad jag inser. När jag väl har lämnat in provet och hänger med de andra från klassen efteråt kommer alla slarvfel tillbaka till mej. Det är så otroligt dumma och idiotiska detaljer jag missar. Det är som om själva vetskapen om att det är ett prov och att jag måste vara noga gör att jag inte kan tänka riktigt. Jag blir så förbannat arg på mej själv. Jag hooppas jag med hjälp av den muntliga delen som är kvar kan skrapa ihop till ett E, annars får jag göra om det efter lovet och det ser jag inte fram emot. 
Jag har också fått någon allergisk reaktion av något slag. Det började i Måndags, röda prickar bakom öronen och ner mot halsen. Sedan vart det värre på tisdagen, jag åkte in på hälsocentralen för att kolla vad det var. De gjorde ingen undersökning whatsoever men jag fick iallafall antihistamin tabletter för att ta ner klådan och svullnaden. (känner mej extremt cool för jag går natur och vet hur en allergisk reaktion går till på cellnivå inutikroppen!...okej i stora drag alla fall)
Så nu sitter jag här med kliande käke, haka, öron och hals och lever med den smärtsamma vetskapen om hur dåligt resultat (F) jag kommer få på det nationella provet i matte 3c. wiiiie
 
Klart, slut, huj. 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: