Frukost på Tiffanys och lunch hos mormor Doris

Kategori: Adina antecknar

Äntligen är det fredag! Känns så skönt att veta att det bara är en vecka kvar innan lov, 18-årsdag och julafton. Efter tog jag bussen hem men hoppade av vid biblioteket och lånade en bok åt Amalia, dock kunde jag inte hålla mig och lånade Breakfast at Tiffany's åt mig själv. Har bara läst sexton sidor än, och även fast man verkligen lägger märke till att den är skriven på 50-talet är den fin att läsa, så vackert språk. Plus att boken är väldigt kort så jag hinner lätt plöja igenom det och ändå hinna med min övriga läslista. 

Efter biblioteksbesöket gick jag till mormors lägenhet. Hon var borta i någon timme men jag satt läste och spelade sims under tiden, sen gick jag till ICA och hjälpte henne att handla. Man hade inte kunnat önska mer av dagen; skinande sol och kvalitetstid med min finaste mormor som jag tycker så mycket om. Så himla fin dag! 

Nu ska jag spela Sims, det har kommit en ny värld med 20-talstema som verkar väldigt intressant. Ta hand om er och njut av helgen nu!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: