Huvudstaden.

Kategori: Anna antecknar

Uppdatering från någon som uppskattar de snötunga barrskogarna och tystheten extra mycket just nu. 
 
Denna helg åkte jag och mamma till Stockholm för att shoppa och bo på hotell. Även om min mamma går mej på nerverna GANSKA ofta gick det helt okej. Det blev mest julklapps-shopping men inte enbart så klart...
 
 
Detta fransiga linne och blingiga örhängen från BikBok. Det + röda läppar kanske blir nyårs-utstyrseln..
 
 
Och denna fantastiska och väldigt rosa tröja från Beyond Retro, jag blev störtkär.
Det blev ett bunte underkläder också, tycker underkläder och pyjamaser är det roligaste tingen en kan köpa! Kanske för att det är mysigt eller för att jag gör det enbart för mej själv då det bara är jag som ser dem, isch. Kan inte riktigt förklara men det ger en guldkant på vardagen att köpa t.ex. ett par sov-shorts, trust me. 
Ha en bra söndagskväll!
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: