Moving on.

Kategori: Anna antecknar

Trött på vardagen, trött på mej själv. Önskar sådär bajs-mycket att jag kunde bli någon annan över en natt. Undrar hur jag skulle vilja vara om det var möjligt. 
Jag har ingen aning. Skulle jag ha någon aning kanske det inte skulle vara frustrerande. Då skulle jag åtminstone ha en vision om vilken sorts människa jag vill utvecklas till. Så att jag sedan kunde styra min handlingar efter det.
En sak är jag säker på, jag vill utvecklas. 
Vilket jag anser händer i samband med nya möten. Både med människor och platser, eller varför inte tankar. 
 
Inspo är så himla underskattat när man bara är trött på livet, litet som stort inspo: Det ger en motivation att kämpa. Det behöver inte vara en stor dröm, man kanske ser en kaffekopp och inspireras till att inreda sin framtida egna bostad, eller kanske lägger ut en outfit som gör att morgondagen känns lite mer speciell. vad som helst kan fungera, det hänger på att drömma stort och litet. 
New York City / photo by Paul Robinson
Salerno, Italy.
.
She feels the music.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: