When I give my heart it will be completely or I'll never give my heart

Kategori: Adina antecknar

Helgen har varit fullkomligt fullpackad. Både igår och idag har jag stått på julmarknader och sålt för mitt UF-företag. Igår stod jag med Emma, och efter det drog jag till Bollnäs och spelade på Musikcafé och umgicks med fina vänner. Idag var Anna så godhjärtad och höll mig sällskap under byns julskyltning. När vi var klara åkte vi hem till mig och kollade på Epic och drack varm choklad. Tyckte det var så himla mysigt.

Det känns som att jag tagit vara på helgen, och jag känner mig glad vilket är fantastiskt skönt. Dessutom har vi inga större grejer i skolan den kommande veckan, vilket är enormt skönt för mig och mitt psyke. Ska ta vara på min fritid på bästa sätt hade jag tänkt. Vi börjar redan nu med en gammal singel på vinyl med Rick Astley. Det finns ju inget som romantiserar vardagen mer än vinyl i mörkret, tycker jag.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: