De vill lära dig att tvivla på det du tror

Kategori: Adina antecknar

Det är så det bankar och brinner i mig
och jag kan inte hantera det

Nu satsar jag på musiken
Jag kan inte vänta längre

Musik är övernaturligt
jag är 200 % övertygad

Jag är skapad för att skapa
allt jag är vill skrika
och sjunga
och gråta
och skaka

I mitt huvud finns brinnande visioner, toner
så mycket som måste ut

Jag vet att jag vet att jag VET!!!!!!!!!!!!!!! att jag är skapt för musiken
 

Detta var vad jag intensivt klottrade ner i mitt anteckningsblock för några minuter sedan. 2/11-13
Jag kan verkligen inte beskriva det bättre än såhär. Det här är mitt bästa försök att sätta ord på det.

Och för att få alla orkanliknande känslor att leva fullt ut tog jag fram min fina vinylspelare och drog igång Total eclipse of the heart och kände hur hela själen skrek av välbehag. I onsdags rensade pappa nämligen igenom sin massiva kollektion av vinylsinglar och jag och storasyster fick en redig hög var. Så nu finns en liten korg i mitt rum fylld med magiska och konstnärliga låtar att dra fram när man vill explodera.

Till sist vill jag länka Ebbots makalösa tolkning av Dansa på min grav, som han uppträdde med i kvällens Så mycket bättre. Wow, verkligen. Hans skrik och all närvaro i musiken gör mig verkligen mållös. Hatten av.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: