Jag vet det är tungt vännen, men det är lugnt vännen

Kategori: Adina antecknar


Jag som hade hopp och motivation i hela kroppen igår vaknade imorse med en elak ångest som höll sig kvar under hela dagen. Det var verkligen en sån dag då man skulle kunnat bryta ihop vilken sekund som helst. Som tur är har jag en fantastisk kusin som smsade peppande ord och bjöd på en Daim under kvartsrasten, så himla fint att ha henne på samma skola som mig själv, vilket privilegium. 
 

Hur som helst så tog skoldagen slut, jag läste Alltings början hela bussresan hem och när jag hoppade av gick jag och köpte lite naturgodis på ICA. Dessutom har mamma börjat julpynta hemmet så i mitt fönster befinner sig nu en adventsstjärna. Jag tog fram kameran för att dokumentera lite, det är ju inte varje dag mitt rum ser så välvårdat ut.
Nu ska jag lyssna på musik & läsa eller kolla på serier medan jag äter naturgodis. Och min uppmaning till dig är att släppa all stress och göra något som får dig att slappna av, det är ju kanske vad man behöver mest en måndag som denna.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: