Tröttare tider

Kategori: Anna antecknar

Hej hej!
Idag hade vi sovmorgon, mycket behövligt. Vi gick i skolan till fyra vilket är lite tråkigt eftersom det är bäcksvart när man ska åka hem. Meeeen sista lektionen var idrott då vi hade styrketräning, det var riktigt skönt att få svettas som en gris och bli helt slut i kroppen. Det var ett tag sedan märkte jag...
Lovar mej själv gång på gång efter ett härligt träningspass eller en springtur att jag ska göra det oftare, men gör jag det? NEJ. Att det ska vara så trögstartat!
Sen jag kom hem har jag bara slappat framför några avsnitt av Parks and recreation, grym serie, otroligt rolig! Har inte ens tagit av mej träningskläderna eller duschat, jag blir så inaktiv när det är mörkt ute. Jag brukade tycka om det, uppskatta vintern och hösten och tycka att alla som tjatade om hur mycket de vill ha vår eller sommar var knäppa, men nu har jag helt plötsligt blivit en av de där! 
 
Jag saknar min syster. Vi har kommit varandra mycket närmare sen hon fick barn. Det var som att äntligen få den syster jag aldrig haft, Under hela min uppväxt har vi inte pratat speciellt mycket, eller kanske inte ens tyckt om varandra. Men för cirka ett år sedan började vi få kontakt och jag kände äntligen att hon var min syster. Hon ska komma hem till helgen och det är fint att ha det att se fram emot i detta höstmörker.
 
Ha en underbar tisdagskväll! 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: