You know it's going to hurt but I like to think at least things can't get any worse.

Kategori: Anna antecknar

Mitt liv just nu: A boring hell.
Skulle sitta trevligt med lite kul så att jag glömmer bort allt jag ska göra, hur stressigt jag kommer ha det de två närmsta veckorna och hur nervös jag är för en muntlig presentation som jag inte ens behöver göra (??)
Men helgen blir väl som vanligt, dega hemma, försöka få lite arbete gjort och behöva stå ut med min mamma som inte är min favoritperson att umgås med. 
 
uuuurgggh, vill byta liv med någon, några frivilliga??
Slänger väl in lite kläd-inspo som plåster på såren.
Chunky knits and opaque tights.
Carolin Loosen
.
 
Dream watch! A little bit classic menswear, but still modern and sized for a women's wrist.
wooooow. jag är oftast inte så mycket för sparkle sparkle. men denna skulle passa dig såååå bra! perfekt till jul/nyår/tranan/whatever :DSkulle gärna vilja ha till nyår.
cozy and sparkly...great christmas outfit idea
Känns sååå himla rätt med glitter och stickat på vintern!
Bachelorette Party! #sequins
Glitter fungerar också som en utmärkt tröst när man är ledsen. 
floor length sweater. gray knitted dress. killer black heels.
20s fashion
love
.
Har alltid och kommer alltid vara svag för sådant överdramatiskt glittrigt skit som ingen någonsin skulle kunna ha på sej i vardagen.
+

Kommentarer


Kommentera inlägget här: