En bild säger mer än tusen ord.

Kategori: Bild

Lite sammanfattning av vad som har varit:
För några veckor sedan gjordes det en mysig höstbrasa i vår fårhage.
En spegel inköptes till mitt rum, 150 kr på erikshjälpen.
Förra helgen var det paaarty, kan lugnt säga att det var en händelserik kväll.
Igår fyllde jag 17 år. Fina Adiiiina hade bakat muffins till mej, p.g.a. brist på ljus fick jag en dansk flagga och ett sugrör till dekoration. Om du frågar mej var det mycket vackert. 
Idag är det fredag. Viiilket innebär en kort dag i skolan, så nu sitter jag hemma och invätar att min storebror ska svänga förbi och säga hej och senare ikväll kommer Elin, Sofie, Adina, Jonathan och Rickard hit för att umgås och fira. Det går ryckten om att det kommer vara en chokladfontän inblandad... 
Trevlig fredag! 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: