Every now and then I fall apart

Kategori: Anna antecknar

I detta nu lyssnar jag på: Matt Corby – Brother,
lagar mat och förbereder hemmaspa. När detta är klart ska jag mysa ner mig och kolla på "The heat". Idag är en bra dag, har inte varit såhär nöjd med att bara vara hemma och ta det lugnt på ett bra tag. Den där förbannade rastlösheten. 
 
Jag vill vara kär. Jag vill känna det där pirret när man öppnar facebook och ser att man har ett nytt meddelande, eller ännu bättre, när man går för att möta honom med bultande hjärta och ett fånigt leende. Jag vill uppleva en ny första kyss. Jag vill känna mej hopplöst klumpig och fnittrig i hans närvaro (men han ska ofc bara tycka det är sött). Jag vill vakna på morgonen och ha ett sms med ett "Godmorgon <3" i. Jag vill kunna prata om allt med honom. 
 
Ha en fin tisdag!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: