Hej höst...

Kategori: Anna antecknar

och hej förkyldning! Som ett brev på posten!
Jag har egentligen inget vettigt att skriva om, förutom att jag är förkyld, för det är jag faktiskt. punkt.
Igår kväll var jag och Sofie på sminkkurs. I goodiebagen som medföljde var de snälla nog att slänga med ett papper och en penna, gissa vilka som satt och antecknade för glatta livet. Inte var det vi inte...eller jo. haha, jag känner mej så rastlöst dryg idag, det kan bero på kaffet, det har den effekten på mej. 
 
I helgen kommer brorsan, hans sambo och deras två barn, kevin och Linus, hit. Jag kommer inte få en lugn stund, favorit faster å allt. ...dock är Linus rädd för mej. skitunge, fast han är söt så det väger upp. 
I övrigt känner jag mej väldigt peppad för framtiden, har diverse spännande saker inplanerade och skolan känns inte ohanterlig för tillfället. Notera för tillfället, det varar aldrig, plötsligt står man där med 3 inlämningar, 5 prov och 4 labbrapporter som ska in dagen efter. ååh skit, insåg just att jag har fysikprov nästa vecka, värsta ämnet någonsin.
Nämen ska man ta och vara lite tacksam kanske? Tacksam för att jag har så många möjligheter i mitt liv och att oftast är det enda som står i vägen jag själv och min inställnig. Det blir vad man gör det helt enkelt. 
Och med de sista visdomsorden säger jag adjö. äh, slänger in lite låt-tips också!
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: