Så svagt som om det blott vore dröm

Kategori: Anna antecknar

Ikväll väntas Halloween mys med härliga personer! Vi ska äta onyttigt och kolla på skräckfilm, det senare är jag dock inte så taggad för. Skräckfilmer och jag går inte ihop, oh well, jag får väl gömma mej bakom någon.
Igår kväll hängde jag med ku (kyrkans unga), vi tävlade, pratde och hade kul från kl sju till tre på natten. Det hela avslutades med sång i kyrkan som var piffad med kuddar, filtar och ljus. Idag vaknade jag runt tolv och åt frukost till Gilmore Girls. Nu hade jag tänkt ta mej en prommenad så att jag inte slöar bort hela dagen. 
 
Jag känner mej oroväckande shopping-sugen idag, men jag får tygla mej tills jag ska till Sundsvall i helgen. Istället lägger jag upp lite inspirationsbilder att drömma till. 
 
Dagens tips: Lyssna på albumet Infruset med Mando Diao, sjukt fint och det är Gustaf Frödings dikter som utgör texten. När jag först började lyssna på albumet tycket jag att det var helt ok, En Sångarsaga var min bästa. Dock tyckte jag att det var lite svårt att förstå texterna helt ut. Men med tiden har alla låtarna växt på mej och nu får jag titt som tätt cravings efter den musiken. I mina öron låter de allihop som sagor eller vaggvisor. Mysigt!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: