Yrsel och äppelpaj

Kategori: Adina antecknar

Det är fredagen innan höstlovet och jag ligger hemma och är sjuk. Vaknade och var riktigt yr imorse, har varit det till och från de senaste veckorna men vet att det brukar gå över ganska fort efter att jag klivit upp och ätit, men idag blev det inte så. Allting snurrade när jag stod i duschen, frukosten hade ingen effekt och att när jag skulle sminka mig tog det 30 minuter för att endast få på min foundation. Så någonstans där gav jag upp, letade mig fram till soffan och bad böner att jag skulle få somna om. En och en halv timme senare vaknade jag, fortfarande mör och har inte vågat röra mig sen dess. Så idag planerar jag ingenting, kolla på film, läsa och äta lite äppelpaj kanske. Jag och mamma bakade en paj igår som blev så himla god.

 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: