All my trials will soon be over

Kategori: Adina antecknar

När man väl bestämmer sig för att städa kan det bli så himla mysigt, iallafall när man har slutresultatet rätt framför näsan. Jag har äntligen packat upp i stort sett allt från flytten, rensat kläder, sorterat småprylar och dessutom städat undan vår loppis som vi hade på gården idag. Att det dessutom var riktigt sommarväder ute var inget man fällde tårar över. Alltså... Det är hösten och all dess magi som får mig att överleva, ladda upp igen och få ny motivation - det är en sådan balans mellan produktivitet och överflödigt mys. 

Nu tänker jag göra mig en kopp te och se på ett avsnitt av Twisted innan jag somnar, för att liksom låta mig själv vila ut inför den kommande skolveckan. 

Kommentarer

  • Emelie säger:

    Packade också upp det allra sista från min flytt igår. Så himla skönt att äntligen vara någorlunda klar, så att hösten liksom kan börja!

    2013-09-09 | 09:37:27
    Bloggadress: http://unvelo.se

Kommentera inlägget här: