Från pepp till depp

Kategori: Anna antecknar

Kraaaasch, så gick det år skogen med fredagsplanerna och jag är ytters tveksam att vi kommer ha speciellt kul imorgon. 
I övrigt har jag varit överjordiskt trött idag, och imorgon har vi vårt första matteprov, wihoo. Jag vet inte riktigt hur jag ska finna viljan att plugga ikväll eftersom *överdramatisk* alla mina hopp och drömmar har korssats. Och mitt hår har ballat ut.
 Men man ska ju öva på att vara positiv sägs det, så här kommer en lista på saker som gör mej glad i detta nu!
  • Imorgon ska jag på första mötet inför utbytesprojektet som är i vår
  • Det är 35 dagar kvar tills jag fyller år
  • Mina naglar glittrar
  • Mitt ny-omgjorda rum
  • Det faktum att jag har träningsvärk för första gången på evigheter
  • Jag har fått lite mer fräknar!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: