Tänk om jag inte räcker till?

Kategori: Anna antecknar

Jag är usel på att lita på andra. Jag föreställer mej alltid att det värsta ska hända.
Jag hatar när jag framstår som svag för då måste jag lita på att någon annan ska vara stark åt mej. 
 
Däremot har jag en fantastisk rätt och fel känsla. Även om jag är tuff/bitter ibland så är jag otroligt empatisk och sympatisk. Missförstådda och annorlunda ting har en speciell plats i mitt hjärta.
Jag är vacker. Fast det ser jag inte alltid. Jag är ambitiös och respekterar regler, och jag hanterar ansvar utmärkt.
 
Jag ser det fina i det fula och det fula i det fina.
Ibland gör jag saker bara för att man inte brukar göra det. För att bevisa att jag inte är fånge av vardagliga rutiner.
Jag är kreativ och längatr efter att få uttrycka det. Men försöker jag tvinga fram min kreativitet blir det inte rätt.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: