You always treat me like a mountain stranger.

Kategori: Anna antecknar

Igår natt åkte vi iväg på midnattsloppis, Jag, Adina, Jonathan och Rickard. Helt magiskt vare! Stjärnklar himmel, vägen var kantad av marshaller, själva loppisen låg mitt ute i skogen och i sjön som låg intill vägen lystes små bryggor upp av ännu fler marshaller. 
Efter att vi kände oss färdiga på loppisen drog vi till Edsbyn där vi slöt upp med några andra och körde bil-kurragömma. Tänk så spännande det kan vara att sitta i en kolsvart bil och vänta på att ett par billysen avslöja ens gömställe!
Såå party på fredagen och mys på lördagen, och idag då? jo, idag har jag slappat med serier, ätit ute och solat! Härmed förklarar jag denna helg otroligt lyckad!
 
Här kommer några taskiga mobilbilder på mina loppis fynd:
Detta bord passade perfekt brevid min fotölj! (se nästa bild)
Jag hade turen att hitta en världskarta för 30 kr! Jag som trodde det var omöjligt att hitta en hyfsad sådan som dessutom är billig!! Det är lite svårt att se storleken på bilden men jag kan säga att den är alldeles lagom.
 
 
 
 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: