I see fire inside the mountain

Kategori: Adina antecknar

Jag har verkligen saknat att blogga märker jag, det brukar bli så när man är hemma och ledig... Vi får se om det håller i sig. Förmodligen inte.

Det blev hur som helst varken något köp eller någon städning igår för min del. Efter att jag och pappa varit på Erikshjälpen, tomhänta båda två, så tog jag cykeln hem medan fadern min åkte iväg på annat håll. Det var först när jag kom hem och såg att det "bara" var tio grader ute som jag insåg att jag hade feber - jag svettades som en tok trots en tunn och öppen jeansjacka, dessutom hade jag varit så himla borta i huvudet när jag gick runt på Erikshjälpen. Hur som helst, den där energin som jag hade räknat med tidigare försvann lika plötsligt som den kom och resten av dagen varvade jag mellan att läsa Sagan om ringen och spela Sims (gjorde en sim-Patch från Hush Hush, bara en sån sak).

Nuu har jag iallafall ätit frukost och ska masa mig upp för att få ordning på rummet. Sen vid fem tar jag bussen till Bollnäs för där vankas grillning med fina tjejer. Låter som en bra torsdag, det här.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: