Tavelramar och Billy Joel

Kategori: Adina antecknar

För min del har det varit en intensiv påskhelg med nackspärr, feber och (tack och lov) megafint umgänge. Jag och Anna har njutit av den världsvackra naturen i hennes hemtrakter, ett gäng klasskompisar och jag har haft tjejmiddag med badtunnebadande och marshmallowgrillande, Amalia och jag drog igår till Gävle för lite casual shopping och imorgon ska jag iväg och grilla med fina tjejer. Fullt upp hela tiden, därför var det mer än behövligt att ta en vilodag såhär mitt i veckan. Planerna är att åka till Erikshjälpen med pappa, städa rummet, lapa sol och helt enkelt låta våren ladda mina batterier. 

Igår handlade jag tre vinylsinglar samt Sagan om ringen och Sagan om de två tornen. Var dessutom inne i en idyllisk vintagebutik där jag hittade Billy Joels The Stranger, tyvärr tog de inte kort och jag var utan kontanter så det blev inget köp, men man kan ju inte få allt här i världen. Jag kompenserar med att lyssna på albumet på Spotify istället. Om inte annat får jag väl tillsfredsställa shoppingbegäret idag, tänkte köpa ramar till några fina teckningar Anna målat åt mig men hoppas även att jag hittat något annat fint att pynta rummet med,

Nu ska jag börja fixa mig så jag är klar tills Erikshjälpen öppnar. Ha en überfin onsdag nu!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: