Vad det gäller barret på skallen

Kategori: Adina antecknar

Det här med hår är ju så himla spännande. Att en ny frisyr kan göra så mycket skillnad, ge en nytt självförtroende och näst intill en ny identitet. Jag vet inte, jag har så länge jag kan minnas tyckt att det varit så himla roligt att göra drastiska förändringar i håret. Det är nog rebellen i mig som fastnat för idén av att bli någon ny med något så simpelt som en sax. Och blir det tokigt så är det ju faktiskt bara hår, det växer ut igen.

Efter studenten och balen har jag magnifika hårplaner. Barret ska av igen, denna gång i en rak page har jag tänkt, och luggen har jag planerat ska få växa ut igen. Dessutom tror jag jag vill bli lite blondare, det blir roligare så har jag märkt. Det känns som att man lyser. 

  .Shoulder-length hair

Kommentarer


Kommentera inlägget här: