Holy moley, me-oh-my

Kategori: Adina antecknar

Ah. En produktiv dag där jag faktiskt fått lite skolarbete gjort, sådana är hemskt sällsynta ska jag tala om. Pluggade svenska på bussen till skolan (tvååå dagar innan provet, rekord ju!) och nu blev jag precis klar med engelskaläxan som ska lämnas in imorgon. Ska även redigera klart nya produktbilder till UF-företaget så att de är klara tills imorgon. Och trots allt plugg så är jag ändå pigg och glad? Detta flyt kommer jag väl aldrig stöta på igen.

I övrigt har jag sedan förra veckan kommit in i en hemskt fin rutin då jag knäpper av datorn alldeles tidigt, lägger mig i mitt bäcksvarta rum och lyssnar på magisk musik tills jag somnar - innan elva. Blir så glad. Visserligen är jag lika trött på morgonen och fortsätter sova igenom larmen och drar mig alldeles för länge. Men jag orkar med skoldagarna och känner mig gladare. Och sånt är ju himla fint, och viktigt, när man har en köttig vårtermin framför sig. 

Hoppas du haft en härlig måndag och att resten av veckan gör dig väl!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: