Jun. 22, 2014

Kategori: Allmänt

I slappandets tider kan det vara skönt att sätta upp små mål för sommaren, det tycker åtminstone jag.
1. jag ska bada (ute dårå ;))
2. åka på festival (Drar till Bråvalla på torsdag!)
3. gå på fest för första gången sen jag pratade med mina föräldrar i våras
4. spela kubb med mina efterlängtade klasskompisar
5. Äta bär!
7. läsa böcker om kärlek, äventyr och att leva
6. åka bil och lyssna på överjordiskt musik♥

I övrigt vill jag bara hitta mej själv. Det har varit en urkass vår/sommar och jag känner att jag måste lösa lite grejer för att i överhuvudtaget klara hösten. Jag vill hitta nån lösning för mitt boende, eftersom att jag verkligen inte står ut med min mamma just nu. Sen vore det skönt att bara hitta saker som gör mej lycklig igen för i nuläget känns inget riktigt spännande.
Men vad vill du få ut av den här sommaren?




Kommentarer


Kommentera inlägget här: